Digitaal archiveren op locatie voor iedereen betaalbaar

Administratie

De administratie omhelst vele soorten verschillende archieven. Van bonnetjes tot declaraties tot salescorrespondentie. Een administratief archief is binnen de kortste keren snel opgebouwd en onoverzichtelijk.

Digitale archief oplossingen

Flash Media levert krachtige digitaal archief oplossingen waarin al uw inkomende en uitgaande documenten en overige vitale bedrijfsgegevens veilig, uniform en gestructureerd kunnen worden vastgelegd. Bovendien kan een document door meerdere werknemers tegelijk worden geraadpleegd, in originele vorm (bronformaat) en desgewenst rechtstreeks vanuit uw eigen bedrijfsapplicaties. Daarmee is opslag in het digitaal archief volledig applicatie onafhankelijk, zodat uw documenten tot in lengte van jaren beschikbaar zijn, ook als u overstapt op een nieuw systeem.

Documentbeheer: directe toegang tot documenten

Door de inzet van een digitaal archief kan iedere medewerker direct toegang krijgen tot de in dat archief opgeslagen informatie, ongeacht de locatie waar hij zich bevindt. Uw medewerkers beschikken altijd over actuele informatie en de documenten zijn digitaal beschikbaar. Dit scheelt tijd en bespaart kosten doordat het veelvuldig kopiëren en fysiek verzenden van papieren documenten niet meer nodig is. Ook kunnen documenten niet meer zoekraken bij het rouleren van bureau naar bureau.

Meer weten?

De digitaal archief oplossingen van Flash Media ondersteunen iedere organisatie die de uitdaging wil aangaan om haar productiviteit te verhogen en klantgerichtheid te verbeteren en zijn daarbij schaalbaar op elk gewenst niveau. Neem contact op met Flash Media en wij informeren u graag over de mogelijkheden. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 074 2783456 of stuur een e-mail naar: info@flashmediahengelo.nl

Archiefopslag

Ruimtebesparing en kostenbesparing. Archiefopslag van Flash Media biedt uw organisatie vele voordelen. U bent bij Flash Media gegarandeerd van betrouwbaar en veilig archiefopslag. Het mag niet voorkomen dat uw archief in verkeerde handen valt.

Digitaal archiveren, de voordelen

  • Efficiënt documentbeheer
  • Forse besparingen ten opzichte van een papieren archief (archiefruimte, archiefmedewerkers)
  • Besparing op kosten voor het veelvuldig kopiëren en fysiek verzenden van papieren documenten
  • Altijd de juiste en meest recente versie van een document beschikbaar
  • Sneller terugzoeken en opvragen van relevante informatie
  • Meerdere medewerkers kunnen gelijktijdig hetzelfde document inzien
  • Eenvoudig en veilig delen van bedrijfsinformatie
  • Een back-up van uw belangrijke bedrijfsinformatie is (digitaal) voorhanden

Veel digitaliseren op locatie

 

We kunnen verschillende documenten op locatie digitaliseren. Van boeken tot gehele administraties en van kranten tot glossy. Productfotografie is ook mogelijk op locatie. Wij denken graag met u mee als u andere wensen heeft, want we denken in oplossingen en gaan problemen niet uit de weg.

We werken met hoogwaardige apparatuur die digitaliseert op een kwalitatief hoog niveau, ook op locatie. Onze ervaren werknemers zijn bekwame professionals die specialist zijn in het erfgoed.

 

Wat geheim is blijft tussen ons!!

 

Wij komen al vanaf 95,- per project bij u op locatie, vul het contactformulier in en u krijgt een offerte op maat!

Contactformulier

Uw Naam (Vereist)

Uw Email (Vereist)

Onderwerp

Uw bericht

Hoe bent u op deze website terechtgekomen? (Optioneel)